BLOG INI DIBUAT HANYA UNTUK ENTRY CONTEST & GIVEAWAY SAHAJA.
SILA KE BLOG UTAMA UNTUK KISAH YANG LEBIH MENARIK.
KISAH KELUARGA & INFO KESIHATAN DI ZAMIEDA-LIFELINE



Thursday 17 February 2011

SAYA MAHU.....DARI BLOG......

As Salam.
saya mahu ....... dari blog...........

kisahnya:
"saya mahu Apple IPad percuma dari blog MySuperKids"
(percuma itu sangat penting okay!!!)
sebab apa saya nak IPad tu?
sebab Mommy Lyna nak bagi...saya pun naklah kan...hehehe
ok...seriously....
saya memang tak pernah guna benda IPad ni.nak jugak tengok rupanya.nak jugak belek2 fungsinya.dah tu semestinya nak guna untuk buat article blog ni.sekarang ni guna PC kat ofis.maka bila balik rumah lepas buat kerja2 rumah,layan tv sajalah.kat rumah ada laptop saja tapi itu dah jadi hak milik abadi SU.saya nak godek pun tak berani sebab segala kerja dia dok dalam tu.lagipun laptop tu dah jadi first wife dia.berkepit memanjang.
bila ada IPad ni bolehlah saya eksen2 kat dia..hehe.tapi yang pasti bila tak reti guna kena cari dia jugaklah.
he is my IT teacher tapi dia ajar susah nak faham..laju sangat.
takper...Mommy Lyna ada.
apa2 yang tak tau nanti boleh tanya Mommy Lyna.
hah!!!macam confirm dapat ja...
no harm to hope for the best isn't it.
make the aura comes to me...
.....membayangkan itu adalah tanganku....

 “Artikel ini ditulis sebab saya mengidam iPad percuma MySuperKids. Sertai Bengkel Adsense di laman web buat duit online & mulakan gaya hidup sihat dengan vitamin semulajadi ShakleeTrialPack

5 comments:

nur said...

semoga berjaya ye..

Jemput ke:ALL IN ONE

IbnMustakim said...

Assalamualaikum....

Tahniah kerana berjaya membuat artikel untuk melayakkan anda menang sebuah ipad percuma.

Namun, apakah sumbangan yang anda boleh beri kepada pembaca blog MySuperKids?

entry anda hanya menceritakan tentang kehidupan peribadi anda. yang mungkin orang lain juga menghadapi hal yang sama. Pembaca mahukan sesuatu yang baru. yang mempunyai perkongsian ilmu.

Paling tidak pun anda boleh usahakan agar hadiah yang bakal diberi oleh MommyLina menjadi sedekah jariah yang berterusan pahalanya hingga ke akhirat. Mungkin anda boleh kongsi ilmu bagaimana nak guna ipad agar boleh menambah pahala...

Anyway penulisan yang bagus.

Moga kita semua mendapat redha dari Allah

cerita ceriti kak sarah said...

mungkin ada alasan lauin yg lagi kukuh utk dapatkan ipad ni..something yg lain dr yg lain. nk baca barula teruja..(hanum)

juanita said...

Semoga berjaya yer..

Nurdiyana Yaccob said...

hai....kita satu kumpulan (kum[ulan D) utk cabaran Mommy Lyna...